WOD 130528

En dag kvar till Marathonstafetten och jag gör mitt ”bästa” för att spara benen. Bröst och lats är HELT förstörda efter gårdagens slakt av benchmarket Lynne så idag försökte vi begränsa oss till axlar och mage.

Lunchpasset

Handstand: 27 seconds (PR)

Push jerk 6×2
70kg

Nytt personbästa i handstand igen :) Double unders gick skitdåligt av någon anledning. Push jerk körde vi lite lättare för att försöka fokusera på tekniken att komma in under stången. Jag har fortfarande för dålig rörlighet i bröstryggen för att klara av det riktigt men det tar sig!

Eftermiddagspasset

Handstand: 24 seconds

HSPU & T2B practice: 15min

5000m row
10 burpees every 1000 meters

Kunde inte låta bli att göra något som involverar hela kroppen men försökte hålla tempot relativt lågt i rodden och snittade runt 02:05. Kul pass faktiskt, börjar bli ruskigt bra på kipping HSPU faktiskt, ska testa att maxa någon dag.

RL Fitness 130528
Nu ska jag strax hoppa i säng efter en lång stund på foamrollern för att krama ur all stumhet ur benen. Skön uppladdning förut med kexchoklad och kreatin :)

Skriv en kommentar